travelsklep.pl


VN:F [1.9.20_1166]
Ocena artykułu: 0.0/5 (liczba ocen: 0)
Itaka rozpoczyna sprzedaż lata 2014 promocją „Latozajawka”

Itaka, największe biuro podróży w naszym kraju, rozpoczyna dziś sprzedaż zagranicznych wyjazdów na sezon letni 2014. Na początek dostępnych będzie 370 wybranych ofert w ramach promocji pod nazwą Latozajawka. Kolejne będą sukcesywnie umieszczane w systemie rezerwacyjnym i na stronie internetowej touroperatora, a następnie wydane w papierowych katalogach. Wśród nowości są greckie wyspy Samos i Santorini, włoski region Apulia, bułgarskie kąpieliska Sozopol i Primorsko, marokańska Essaouira oraz kolejny czarter do Chorwacji – do Splitu, obsługujący środkową i północną Dalmację.

Promocja „Latozajawka”, którą objęte są głównie najchętniej wybierane przez turystów hotele i wycieczki, potrwa do końca stycznia przyszłego roku. Zniżki dla dorosłych sięgają 37 procent, a dla dzieci 50 procent.

Dodatkowo, w ramach promocji klienci biura dostają pakiet gwarancji: niezmienności ceny, najniższej ceny i bezkosztowej zmiany rezerwacji. Do pierwszych 500 rezerwacji touroperator dodaje też książki z Wakacyjnej Biblioteki Marzeń.

Wiceprezes Itaki Piotr Henicz podkreśla, że ostatni sezon był dla biura bardzo udany – pobiło ono swój własny rekord, obsługując 510 tys. klientów (rok temu 475 tys.). Obroty firmy wyniosły 1,33 mld złotych (rok temu 1,14 mld zł), a zysk brutto szacowany jest na ok. 35 mln zł.

Oferta Itaki dostępna jest na stronie www.itaka.pl, w 120 salonach firmowych biura w Polsce i dwóch zagranicą, w Wilnie i Kaliningradzie, oraz w około 1000 biur agencyjnych.

W 2014 roku touroperator będzie obchodził 25 lecie istnienia.

Podobne wpisy:

VN:F [1.9.20_1166]
Ocena artykułu: 0.0/5 (liczba ocen: 0)

Komentarze (6) do wpisu “Itaka rozpoczyna sprzedaż lata 2014 promocją „Latozajawka””

  1. admin napisał(a):
    VN:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (na 0 głosujących)

    Od wczoraj można też rezerwować wyjazdy z letniej oferty Alfa Star. Biuro podróży znane głównie z organizowania wyjazdów do Egiptu wprowadza sześć nowych kierunków: Rodos, Kos, Sycylia, Gran Canaria, Cypr Północny i Meksyk.

    Ma też wycieczki objazdowe, m.in. do Egiptu i Turcji, a od przyszłego roku także do Portugalii i Sycylii.

    W ramach wcześniejszej rezerwacji (first minute) biuro podróży oferuje zniżki na wycieczki fakultatywne. Na przykład odwiedzenie wulkanu Etna na Sycylii oraz wycieczkę po wyspie Rodos można wykupić z 20-procentowym rabatem, wycieczkę typu „jeep safari” lub rejs statkiem wzdłuż wybrzeża Gran Canarii, ze zniżką 50 procent.

    Oferta first minute obejmuje także możliwość zarezerwowania pokoju z widokiem na morze i wypożyczenia samochodu na jeden dzień bez konieczności ponoszenia dodatkowej opłaty. Wybrane hotele oferują dużo niższą opłatę za pobyt dziecka, jeśli przyjedzie ono w towarzystwie dwóch osób dorosłych. Z kolei osoby podróżujące w pojedynkę, mają możliwość zakwaterowania w pokoju dwuosobowym w cenie odpowiadającej pojedynczej rezerwacji.

    Alfa Star w najbliższym sezonie letnim będzie latać z Warszawy, Krakowa, Katowic, Gdańska, Poznania, Wrocławia, Szczecina, Radomia i Łodzi.

  2. admin napisał(a):
    VN:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (na 0 głosujących)

    Również TUI Poland rusza ze sprzedażą letniej oferty w internecie. Największą nowością będzie więcej kierunków greckich. “W poprzednim sezonie nie doceniliśmy ich” przyznaje prezes Marek Andryszak

    Andryszak już w podsumowaniu minionego sezonu zauważył, że nie przewidział aż takiego, jaki miał później miejsce, wzrostu zainteresowania wyjazdami do Grecji. Teraz postanowił to skorygować. Dodał do oferty na 2014 rok więcej hoteli na Krecie. “Dotąd lataliśmy tylko do Heraklionu, a teraz będziemy latać również do Chanii” – mówi.

    Oprócz Krety, Rodos, Zakynthos, Korfu i Kos, w ofercie TUI Poland pojawiła się jeszcze jedna grecka wyspa – Karpatos. To jest druga nowość, jeśli chodzi o kierunki, tego biura podróży na najbliższy sezon.

    Poza tym TUI Poland zamierza zwiększyć liczbę miejsc w samolotach na Maderę. “Wyjazdy na Maderę dobrze się sprzedawały w ostatnim sezonie. Do samolotów z Warszawy i Katowic dodaliśmy więc samolot z Poznania” – wyjaśnia prezes TUI Poland.

    Jak mówi, przewiduje w przyszłym roku wzrost zainteresowania ofertą TUI Poland na poziomie kilku procent, „na wszystkich kierunkach po trochu”. Biuro podróży uzupełniło więc swoją ofertę o nowe hotele w Turcji, na Balearach, czy w Bułgarii. Tych, które już oferowało w 2013 roku, nie wymieniało. “Więcej hoteli udostępnimy rodzinom z dziećmi w ramach oferty TUI Family, a w katalogu „TUI samolotem” więcej ofert znajdą podróżujące pary i rodziny ze starszymi dziećmi” – mówi Marek Andryszak.

    Oferta wyjazdów z dojazdem własnym („TUI samochodem”) pozostaje ta sama. “Klienci są zadowoleni z tego, co już mieliśmy, nie ma więc potrzeby rozszerzania tej oferty” – mówi prezes.

    Katalogi są już wydrukowane i trafiają do sprzedawców. W tym roku zostały okrojone. “Umieściliśmy w nich tylko najważniejsze, najpopularniejsze hotele, całą ofertę można natomiast zobaczyć w wersji elektronicznej na naszej stronie” – wyjaśnia Andryszak.

    Do 31 grudnia w TUI Poland obowiązują specjalne zniżki, do 30 procent oraz „cena za dziecko od 599 złotych, bez żadnych dopłat“.

    TUI Poland ma obecnie około 250 agentów turystycznych, którzy sprzedają wyjazdy z tym biurem podróży. W sierpniu wypowiedział umowy 500 agentom. “Cały ich obrót roczny wynosił w sumie 40 milionów złotych, to oznacza średnio 80 tysięcy złotych na biuro. Nie było sensu dłużej tego utrzymywać” – wskazuje Andryszak.

    Głośna była ostatnio decyzja Polskiej Izby Turystyki o wykluczeniu ze swoich szeregów TUI Poland. “To burza w szklance wody” – ocenia prezes. “Dla klientów nie ma to raczej znaczenia. Jak ktoś słusznie zauważył na forum internetowym, wiele z biur podróży, które upadły było członkami PIT i nic to nikomu nie pomogło” – dodaje.

  3. asiek napisał(a):
    VN:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (na 0 głosujących)

    Na 18 listopada, czyli w najbliższy poniedziałek, biuro podróży Exim Tours zapowiada premierę oferty na lato 2014. Będzie kilka nowości.

    To był niezły sezon, ale byłby jeszcze lepszy, gdyby nie kłopoty z Egiptem” – mówi jeden z dyrektorów Exim Tours Tomas Husar. Exim Tours ma w ofercie wiele kierunków, ale Egipt zajmuje wśród nich szczególną pozycję – nawet 40 procent sprzedawanych miejsc to miejsca w Egipcie.

    Każdy z naszych kierunków szedł całkiem dobrze. Najlepiej Grecja, której sprzedaliśmy 50 procent więcej niż rok temu” – relacjonuje Husar. Ofert marokańskich poszło 20 procent więcej, bułgarskich – 5 procent, a hiszpańskich i tureckich mniej więcej tyle samo, co przed rokiem. Dobrze też sprzedawała się nowość – wypoczynek na Cyprze Północnym. Ceny, jak zapewnia dyrektor Husar, wyższe niż ubiegłoroczne, pozwalały mieć nadzieję na dobry zarobek. Co z tego, kiedy Egipt pociągnął cały wynik w dół, stracił do ubiegłego roku, jak szacuje Husar, 20 – 25 procent.

    Z usług Exim Tours skorzystało w minionym sezonie 70 – 75 tysięcy klientów. – Liczyliśmy na 80 tysięcy, ale ważniejsze od tych liczb są dla nas wyniki ekonomiczne. A te nie powinny być złe” – dodaje Husar. Zarazem zastrzega, że jeszcze za wcześnie na podsumowanie i zapewnia, że biuro zakończy rok bez strat.

    Na razie touroperator przygotował letnie propozycje. Główne zmiany w stosunku do roku ubiegłego to wprowadzenie kolejnej wyspy greckiej (obok Krety, Rodos i Kos), Zakynthos, i dodanie pobytów w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. “Powoli sięgamy do zasobów naszej spółki matki Exim Tours w Czechach” – wyjaśnia Husar, a chodzi mu o hotele na Zakynthos, które mają być przygotowane z myślą o klientach z różnymi potrzebami i portfelami.

    Exim czerpie też z zasobów spółki, która jest właścicielem Eximu – niemieckiego biura Der Touristik. “Włączyliśmy do naszej oferty hotele z jej sieci: Club Calimera, LTI Hotels i PrimaSol” – mówi Husar.

    Jakie jeszcze zmiany pokaże Exim? Na Cypr Północny latać będą dwa samoloty tygodniowo, nie tylko z Katowic, jak dotychczas, ale również z Warszawy. Z kolei na Dżerbę, oprócz lotów z Warszawy i Katowic, Exim uruchomi rejsy z Bydgoszczy i Rzeszowa. “Stwierdziliśmy, że stamtąd nikt nie proponuje czarterów na Cypr Północny – uzasadnia wybór tych portów Husar. – Ale jeszcze nie wszystkie biura podróży ogłosiły swoje plany na lato, może się to więc zmienić” – dodaje.

    Nowe będą też hotele w Bułgarii, bo Exim zmienił pośrednika, z którym współpracował do tej pory na agent współpracującego z Der Touristik.

    Do oferty „dojazd własny” touroperator dołożył na lato 2014 roku Czarnogórę, Lazurowe Wybrzeże i Słowację. A pulę wycieczek autokarowych poszerzył o objazdy: Norwegia – Fiordy, Włochy-Rzym, Niemcy – Bawaria.

    Nie specjalizujemy się w wycieczkach objazdowych, ale traktujemy je jako uzupełnienie naszej oferty. To co nas wyróżnia to to, że nasi klienci nocują podczas takiego wyjazdu w dobrych hotelach, blisko centrum odwiedzanych miast, a nie gdzieś przy autostradzie. Możemy też zabrać mniejsze grupy, mniejszym komfortowym autokarem” – mówi Husar.

    Choć podstawowa oferta będzie dostępna w systemie rezerwacyjnym od poniedziałku, katalog (z ograniczoną ofertą) trafi do sprzedawców dopiero po 25 listopada. Trwają ostanie prace przed wysłaniem go do drukarni.

    W pierwszych tygodniach sprzedaży (w Eximie nazywa się to promocją primo minuto) firma obiecuje “niskie ceny dla dzieci” i “rabaty nawet do 30 %”.

  4. asiek napisał(a):
    VN:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (na 0 głosujących)

    1,33 miliarda złotych przychodów, 40 milionów złotych zysku, 510 tysięcy klientów – takie wyniki osiągnęło w tym roku biuro podróży Itaka. To rekordowy wynik tej firmy i rekordowy w polskiej turystyce wyjazdowej.

    Mówił o tym podczas spotkań z agentami tego biura podróży wiceprezes Itaki Piotr Henicz. Dwie prezentacje nowej oferty – dla przedstawicieli salonów związanych umowami franczyzowymi z Itaką i dla agentów turystycznych z całej Polski – odbyły się pod koniec minionego tygodnia w Warszawie.

    Itaka, największe biuro podróży w Polsce, ma się czym pochwalić, bo sezon był dla niej bardzo udany. Pierwszy raz obsłużyła pół miliona klientów, a dokładnie 510 tysięcy. Rok wcześniej było to 475 tysięcy.

    Oznacza to, że z Itaką wyjeżdża prawie co trzeci turysta, który korzysta z usług biur podróży. Drugim na polskim rynku biurem podróży pod tym względem jest TUI Poland. Wstępnie podało ono, że jego obroty wyniosły 565 milionów złotych.

    Dużej sprzedaży, za 1,33 mld złotych, towarzyszył dobry wynik finansowy. “Możemy już podać, że zysk brutto wyniesie na koniec roku około 40 milionów złotych i będzie największy w historii Itaki i w historii polskich biur podróży. Szczerze mówiąc w najbardziej optymistycznych prognozach nie przewidywaliśmy, że będzie aż taki” – przyznaje Henicz.

    Wysoki zysk wynikał między innymi z wyższych cen wyjazdów. Średnio ceny Itaki w sezonie letnim były o 7,3 procent większe niż rok wcześniej. “Na początku sprzedaży zapowiadałem, że będziemy „bronić cen”, żeby uzdrowić sytuację na rynku i to się udało” – mówił wiceprezes. Podziękował agentom za wsparcie firmy w tym zamiarze. “To też oznacza, że państwo zarobili na swoich prowizjach o 7,3 procent więcej” – dodał.

    Henicz zdradził też, jaki wynik Itaka prognozuje na rok 2014 – liczba klientów powinna wynieść 560 tysięcy, a przychody 1,6 miliarda złotych.

    Firma liczy na wzrost ruchu na wszystkich kierunkach, a szczególnie do Grecji, która była w tym roku hitem wśród polskich turystów. W minionym sezonie samoloty na tym kierunku latały wypełnione średnio w 97 procentach. Dało to wynik 108 tysięcy klientów.

    Na nowy sezon Itaka do oferty wprowadza kilka nowych kierunków. Są wśród nich dwie greckie wyspy – Samos i Santorini. Poza tym nadmorskie miasto w Maroku, Essauira, słynące jako mekka surferów, włoski region Apulia na samym południu włoskiego buta, bułgarskie kąpieliska Sozopol i Primorsko, wyspa Terceira w archipelagu azorskim oraz czarter do Chorwacji, do Splitu (drugi obok Dubrownika).

    W sumie w najbliższym sezonie letnim samoloty czarterowane przez Itakę będą odbywać 239 rejsów tygodniowo do 50 portów w Europie, Afryce Północnej i Gruzji. Wszystkie będą dostępne z lotniska Chopina w Warszawie. Wiele również z innych miast, dzięki czemu siatka połączeń z lotnisk regionalnych wzbogaci się o nowe połączenia.

    - Bydgoszcz, 12 kierunków, w tym 2 nowe: Heraklion, Kos
    - Gdańsk, 24 kierunki, w tym 6 nowych: Saloniki, Brindisi, Burgas, Agadir, Funchal (Madera), Pafos
    - Kraków, 19 kierunków, w tym 9 nowych: Barcelona, Fuerteventura, Palma de Mallorca, Teneryfa, Bodrum, Burgas, Hurghada, Szarm el-Szejk, Katania
    - Katowice, 41 kierunków, w tym 9 nowych: Kefalonia, Patras, Kawala, Samos, Alicante, Ibiza, Dubrownik, Czarnogóra, Batumi
    - Łódź, 10 kierunków, w tym 2 nowe: Korfu i Kos
    - Lublin, 6 kierunków, w tym 4 nowe: Alicante, Fuerteventura, Chania, Szarm el-Szejk
    - Poznań, 28 kierunków, w tym 4 nowe: Taba, Warna, Faro, Funchal
    - Rzeszów, 8 kierunków, w tym 4 nowe: Kos, Burgas, Palma de Mallorca, Teneryfa
    - Szczecin, 4 kierunki, w tym 3 nowe: Warna, Heraklion, Monastir
    - Warszawa, 50 kierunków, w tym 7 nowych: Santorini, Patras, Samos, Brindisi, Split, Czarnogóra, Bergen/Lakselv
    - Warszawa Modlin, 8 kierunków, w tym 8 nowych: Lanzarotte, Barcelona, Faro, Lizbona, Antalya, Bodrum, Chania, Warna.
    - Wrocław, 29 kierunków, w tym 7 nowych: Patras, Barcelona, Ibiza, Taba, Funchal, Pafos, Agadir.

    Dlaczego biuro podróży zdecydowało się zaproponować klientom wyloty z drugiego warszawskiego lotniska, czyli Modlina? “Z Warszawy się nie wycofujemy i nigdy nie wycofamy” – zapewniał Henicz. “Z Okęcia nadal będą dostępne te same kierunki, co z Modlina. Ale chodzi nam o to, by rozłożyć ruch i ułatwić dojazd klientom z północno-wschodniej Polski. Będą mogli wybrać, z którego portu chcą odlecieć” – wyjaśniał.

    Itaka będzie wynajmować samoloty u około dziesięciu przewoźników, ale z czterema firmami współpracuje ściślej: Travel Service, Enter Air, Bingo i Small Planet.

    W sumie w sześciu katalogach Itaki z ofertą na lato 2014 będzie można znaleźć ponad 900 hoteli i 248 wycieczek objazdowych (61 nowych programów, w tym część na miejsce starych) w 57 miejscach turystycznych. Sam katalog „Itaka & Gala”, w którym co roku mieszczą się propozycje z wyższej półki, znalazło się 120 hoteli.

    Itaka od nowego sezonu rozbuduje dwie szczególne oferty. Po pierwsze zwiększy liczbę hoteli, w których działać będą Kluby Przyjaciół Itaki, a w nich „ambasador” biura podróży, czyli pluszowy Scooby-Doo. Scooby zabawia dzieci wraz z animatorami od tegorocznego sezonu. Działał jednak dotychczas w ponad 30 obiektach, teraz będzie obecny w 41 (Grecja, Turcja, Hiszpania). “Kluby okazały się dużym sukcesem wizerunkowym i finansowym” – wyjaśnia wiceprezes.

    Jeszcze większym było wprowadzenie możliwości spędzenia urlopu z Itaką w nietypowym wymiarze 11 lub 12 dni. Te wyjazdy sprzedawały się najszybciej.” – dodaje.

    Firma postanowiła więc rozszerzyć tę ofertę. Pozwala na to zwiększenie liczby samolotów na wiele kierunków do dwóch tygodniowo. Dzięki temu liczba miejsc, w których można spędzić wakacje w wymiarze innym niż tydzień lub dwa, wzrośnie z 6 do 17.

  5. asiek napisał(a):
    VN:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (na 0 głosujących)

    Itaka założyła własny… Archipelag. Nazywa się Adalar i ma siedzibę w Bodrum, na tureckim wybrzeżu Morza Egejskiego. Co takiego? Nowa spółka zagraniczna biura.

    Adalar to z tureckiego Archipelag. Spółka została zarejestrowana trzy tygodnie temu. Jej siedzibą jest Bodrum, a terenem działania tak zwana Turcja Egejska. Firma zajmie się organizowaniem przejazdów z lotniska do hotelu klientów Itaki oraz wycieczek fakultatywnych dla nich, wspomoże też spółkę matkę w kontraktowaniu hoteli na miejscu.

    Itaka wysłała w tym roku do Turcji 110 tysięcy turystów. Z tego 60 tysięcy właśnie na wybrzeże Morza Egejskiego. Na najbliższy sezon przygotowała ofertę ze 130 hotelami (73 nad Morzem Egejskim). Ponad połowa to nowe obiekty. “Mamy teraz najlepszy zestaw hoteli w Turcji w naszej ofercie w całej historii Itaki” – zapewnia dyrektor ds. produktu w Itace, pracujący w tej firmie od 17 lat, specjalista od rynku tureckiego, Piotr Wrześniewski. “Po pierwsze ze względu na ilość, po drugie dzięki dużej różnorodności, po trzecie biorąc pod uwagę ich jakość – wiele hoteli zostało niedawno odnowionych. Mamy wszystkie rodzaje hoteli od „budżetowych” po luksusowe. Jest w czym wybierać” – dodaje.

    Hotele z oferty Itaki rozrzucone są wzdłuż całego wybrzeża – od Izmiru na północy do Dalamanu na południu. W najbliższym sezonie samoloty Itaki będą latać do tej części Turcji (na lotniska w Dalamanie i pod Izmirem) z siedmiu portów w kraju – Gdańska, Katowic, Krakowa, Poznania, Warszawy, Warszawy Modlina, Wrocławia. W sumie w szczycie sezonu co tydzień wystartuje 25 samolotów z 3800 turystami.

    Itace szczególnie zależy na tym kierunku. – Planujemy zwiększyć w 2014 roku pulę klientów wysyłanych do Turcji Egejskiej o 30 procent – deklaruje Wrześniewski. Sezon zacznie się 26 kwietnia, a skończy 30 października.

    Adalar na razie zatrudnia cztery osoby – jedną Polkę i trzech Turków. Ale przed sezonem Itaka zamierza wyposażyć jeszcze spółkę w autokary, zatrudnić kierowców i tureckich pilotów mówiących po polsku.

    Wiceprezes Piotr Henicz nie ukrywa, że Adalar powstał po dobrych doświadczeniach Itaki ze spółką Fuerte Itaka, którą półtora roku temu biuro podróży powołało na Fuerteventurze. Fuerte Itaka zatrudnia 11 osób i ma też oddziały na innych Wyspach Kanaryjskich, na które touroperator zawozi klientów.

    Już po pierwszym pełnym roku działania Fuerte Itaki spółka przyniosła zysk, to się rzadko zdarza” – mówi wiceprezes Piotr Henicz. “Jesteśmy bardzo zadowoleni z jej działalności. Jest wiele korzyści z prowadzenia własnej firmy na tamtym rynku” – twierdzi.

    Jakie to korzyści? Własna spółka pozwala kontrolować jakość usług i zarabiać na nich bez pośredników. Dzięki temu można obniżyć koszty, a więc i obniżyć ceny dla klientów.

    Fuerte Itaka ma też rozszerzyć działalność na rzecz innych biur podróży. “Podczas niedawnych targów turystycznych w Londynie rozmawialiśmy z poważnymi touroperatorami z Wielkiej Brytanii, Skandynawii i Niemiec, którzy również są zainteresowani usługami Fuerte Itaki” – zdradza Henicz. Podobnie Itaka liczy na zdobycie w przyszłości przez Adalar kontrahentów na rynku tureckim.

  6. asiek napisał(a):
    VN:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (na 0 głosujących)

    Biuro podróży Itaka zakończyło pierwszy etap promocyjnej sprzedaży oferty na lato 2014. Przyniosła on prawie stuprocentowy wzrost w porównaniu z tym samym okresem sprzed roku.

    Klienci Itaki mieli do wyboru ponad 870 hoteli w 57 turystycznych kierunkach i 248 programów wycieczkowych oraz tak zwanych city breaks, krótkich wypadów weekendowych.

    W ramach pierwszego okresu sprzedaży, poza zniżkami do 39 procent, Itaka oferowała klientom pakiet gwarancji gratis: najniższej ceny, niezmienności ceny i bezkosztowej zmiany rezerwacji.

    Do 6 stycznia biura Itaki odwiedziło i zarezerwowało letnie wyjazdy prawie 100 procent więcej klientów niż rok wcześniej. “Największym powodzeniem cieszyły się i cieszą hotele przy plażach w Turcji” – mówi wiceprezes Itaki Piotr Henicz. “Zgodnie z przewidywaniami, bardzo dobrze w tym roku sprzedaje się też Grecja, szczególnie Kreta, Korfu i Kos. A nowości, jak Santorini i Samos, to wręcz nasze wakacyjne bestsellery“.

    Jak mówi Henicz, klienci chętnie również rezerwują wyjazdy do Hiszpanii, w tym na Wyspy Kanaryjskie oraz do Maroka. W ramach imprez objazdowych najczęściej decydują się na zwiedzanie Maroka, Turcji, Hiszpanii, Izraela i, tradycyjnie już, Włoch.

    Szczególnie cieszy nas ponad dwukrotny wzrost sprzedaży rodzinnych wakacji w Klubach Przyjaciół Itaki. Potwierdza się, że ta formuła spodobała się dzieciom i ich rodzicom w minionym roku” – dodaje Henicz.

    Do 22 stycznia trwa drugi etap promocji, z kolejnymi zniżkami i gratisowymi gwarancjami, a nawet z 50-procentową zniżką dla dzieci w niektórych hotelach.

Skomentuj